:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در ارومیه برگزار شد

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در ارومیه برگزار شد

نویسنده: اسماعیل بهار/شنبه, 18 فروردین,1403/دسته ها: گزارش تصویری

رتبه بندی این مطلب:
/5

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در ارومیه برگزار شد

به گزارش ارتباطات وامور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه:راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار محوری "طوفان الاحرار" باحضور اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه ، شهردار و کارکنان شهرداری، روحانیون ، دانشگاهیان، مسئولین استانی و شهری و اقشار مختلف مردم در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم غزه در ارومیه برگزار شد.

مردم روزه دار ارومیه با در دست داشتن تصاویر شهدای جبهه مقاومت و تراکت‌های مرگ بر اسرائیل در راهپیمایی شرکت کرده و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از کودک‌کشی صهیونیسم و همدستان اسرائیل اعلام کردند.

امسال حال و هوای روز قدس با توجه به جنایات ددمنشانه این رژیم غاصب بر ضد زنان، کودکان و مردم بی دفاع غزه و فلسطین متفاوت‌تر از سال‌های قبل بود و شاهد حضور گسترده اقشار مردم در راهپیمایی بودیم.

در ادامه این راهپیمایی در مصلی امام خمینی(ره) ، حجت الاسلام دیرباز نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری به ایراد سخنرانی پرداخت و در پایان نیز قطعنامه روز قدس قرائت شد.

تعداد نمایش ها (32)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان