:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
ششمین جلسه کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

ششمین جلسه کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 01 آبان,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
ششمین جلسه کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
ششمین جلسه کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست زلفعلی ابراهیمی و با حضور دکتر مرتضی پیری و دکتر محمد رضا علیزاده امامزاده اعضای کمیسیون و مهندس سلیمانی رئیس اداره املاک شهرداری و مهندس نظری رئیس اداره امور حقوقی شهرداری ارومیه و مدیرعامل آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای استان با موضوع رسیدگی به درخواست تخفیف عوارض سالیانه آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای و رسیدگی به درخواست های شهروندان در تاریخ 96/7/30در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه در این جلسه زلفعلی ابراهیمی رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن خیر مقدم و تسلیت ایام سوگواری سرور سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام و تبریک روز ملی صادرات گفت:توجه به خواسته ها و نیازهای شهروندان یکی از اساسی ترین و مهمترین برنامه های کمیسیون بودجه و امور حقوقی است و امید است در راستای ارائه خدمات بهینه به شهروندان بتوانیم اقدامات قابل قبولی انجام دهیم.
زلفعلی ابراهیمی همچنین در ادامه سخنانش با اشاره به موضوع رسیدگی به درخواست های شهروندان در کمیسونهای تخصصی شورای اسلامی شهر ارومیه اذعان داشت:نمایندگان مردم شریف ارومیه در شورای اسلامی شهر با تمام توان در جهت احقاق حقوق شهروندان و رفع نیازهای جامعه خدمت می کنند و لذا شهروندان نیز باید در این راه ما را یاری نموده و با ارائه راهکارهای موثر در راستای توسعه شهری گام برداریم.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به درخواست آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای استان در خصوص حذف یا تخفیف عوارض شهری گفت:با توجه به درخواست آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای در خصوص حذف عوارض شهری آنان موضوع پس از بررسی و توافق اعضای کمیسیون به صحن شورا ارجاع داده شد.
گفتنی است که مصوبات پیشنهادی کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه پس از بررسی به صحن شورا ارجاع داده شد.

تعداد نمایش ها (158)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان