:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
عبدالرحمن نقشین ،عضو شورای اسلامی شهر ارومیه: شورای اسلامی شهر توجه بیشتری به مناطق حاشیه نشین شهر خواهد داشت.

عبدالرحمن نقشین ،عضو شورای اسلامی شهر ارومیه: شورای اسلامی شهر توجه بیشتری به مناطق حاشیه نشین شهر خواهد داشت.

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 06 شهریور,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
عبدالرحمن نقشین ،عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:
شورای اسلامی شهر توجه بیشتری به مناطق حاشیه نشین شهر خواهد داشت.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:شورای اسلامی شهر ارومیه توجه بیشتری به مناطق حاشیه نشین شهر خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه،عبدالرحمن نقشین که در جمع اعضای شورای اداری شهرداری ارومیه سخن می گفت اذعان داشت:تکریم ارباب رجوع باید مورد توجه ارگانهای شهرداری ارومیه قرار گیرد و در جهت رضایتمندی شهروندان تلاش کنند.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش با اشاره به ترویج فضای سبز افزود:در جهت رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان توجه به توسعه فضای سبز در حاشیه های شهر و مناطق کمتر برخوردار باید در دستور کار قرار گیرد.
نقشین همچنین در خصوص جذب سرمایه گزاران داخلی و خارجی گفت:شورای اسلامی شهر ارومیه در راستای توجه به صنعت اقتصادی شهر در تلاش خواهد بود تا نسبت به جذب سرمایه گذار اقدامات اساسی انجام دهد و در این زمینه نیز نباید اجازه دهیم بافت باغ های شهر ارومیه از بین برود.
وی همچنین با اشاره به ایجاد بازارچه های تجاری و روز در شهر ارومیه اذعان داشت:در جهت رسیدگی به مشکلات جوانان و نیز توجه به اشتغالزایی ،شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه نسبت به ایجاد بازارچه های محله ای در مناطق شهر اقدام خواهد کرد.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: باید سعی کنیم به جایگاه قومیت ها در مراسمات فرهنگی و اجتماعی و به مساجد و مراکز فرهنگی بخصوص در حاشیه شهر توجه بیشتری انجام دهیم.
نقشی همچنین در پایان سخنانش گفت: ارومیه نسبت به سالهای گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است و این روند در دوره پنجم شورای اسلامی شهر ارومیه با قوت تمام ادامه خواهد داشت.

تعداد نمایش ها (279)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان