:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه :

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه :

نویسنده: اسماعیل بهار/ﺳﻪشنبه, 21 فروردین,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 عضو شورای اسلامی شهر ارومیه :

 یوترن المهدی شهروندان را به شهروند درجه یک و درجه دو تقسیم کرد 

 نباید اجازه دهیم تا مردم بیش از این زیر فشار مالی و اقتصادی باشند

 مشکلات مردم از سوی مدیران پیگیری و رسیدگی شود

 حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در دویست و پنجاه و هفتمین جلسه صحن شورا که با حضور شهردار و اعضای شورای اداری شهرداری برگزار شد، ضمن تبریک عید نوروز و ایام ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات گفت: خبر پرداخت بدهی بیشتر پیمانکاران شهرداری در سال ۱۴۰۲ یک خبر خوب و خوشحال کننده برای مدیریت شهری بود و امیدوارم با این روال بتوانیم حرکت کنیم تا در آینده دچار مشکل نشویم.

 به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه،  وی خطاب به شهردار ارومیه گفت: اولین مراجعه کننده سال ۱۴۰۳ به بنده حقیر یکی از شهروندان مناطق کم برخوردار بود با مشکل پرداخت جریمه ماده صد با رقم بسیار بالا بود و توان پرداخت این جریمه را نداشت ، در ادوار گذشته شورا مصوباتی بابت تقسیط بهای خدمات و عوارض با مدت زمان زیاد (۱۰ ساله) را جهت کمک به شهروندان تصویب کرده بود اما امروز متاسفانه شاهد اینگونه خدمات به شهروندان نیستم و این امر موجب نارضایتی شهروندان و نیز عدم توان این مبالغ شده است.

دکتر محمد خلیل پور در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد ؛ نباید اجازه دهیم تا مردم بیش از این زیر فشار مالی و اقتصادی باشند.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه با بیان اینکه باید با نگاه ویژه به مناطق محروم و کم برخوردار هم از لحاظ محاسبات و هم از لحاظ قیمت گذاری و نیز ارائه خدمات نگاه کرد یادآور شد: موضوع بازگشایی خیابان عطایی ۲ امروز برای مدیریت شهری به یک دغدغه بزرگ تبدیل شده است و موجب نارضایتی شهروندان شده و حتی نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم ارومیه پیگیر تعریض و رفع مشکل این خیابان نیز شده اند ، از شهردار خواستار رفع سریع مشکل و اتمام این پروژه هستیم .

وی گفت: در بحث حوزه ترافیک که یک مشکل اساسی برای شهر ارومیه است می توان با نصب یک چراغ قرمز هم جلوی ترافیک و هم جلوی تصادفات را گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور خطاب به شهردار ارومیه گفت: آقای شهردار ، از اول ماه مبارک رمضان و طبق گزارشات رسیده روزه خواری در یکی از دکه ها در اول ورودی باغ رضوان انجام می شود و این خیلی بد است و باید رسیدگی شود.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با انتقاد از اجرای طرح پروژه زیرگذر امام علی (ع) یادآور شد: وقتی شورای ترافیک استان اقدام به تصویب اجرای پروژه زیرگذر امام علی (ع) را به شهرداری ابلاغ می کند آیا همان شورای ترافیک ، ترافیک پل آذربایجان، ترافیک خیابان برق ، ترافیک خیابان حسنی (ره) و ... را نمی بیند.

وی با بیان اینکه امروز در پل آذربایجان ساعت ها درگیر ترافیک هستیم گفت: مشکلات مردم از سوی مدیران پیگیری و رسیدگی شود.

خلیل پور با انتقاد از اینکه مدیران شهری پیگیر مشکلات شهروندان نیستند اذعان داشت: مردم مشکلات خودشان و مناطق را در برنامه رادیویی هم برای ما و هم برای شهردار انتقال می دهند اما متاسفانه شاهد عدم توجه به این مشکلات هستیم .

وی با انتقاد از اجرای پروژه یوترن المهدی و نیز عدم توجه به ساماندهی پوشش کانال ها و لکه گیری آسفالت معابر شهری گفت: پروژه یوترن المهدی ، شهروندان آن منطقه را به شهروند درجه یک و درجه دو تقسیم کرد و موجب ایجاد مشکل و عبور و مرور عابرین پیاده شده است لذا  براساس مصوبات قبلی شورا و در راستای رفع مشکل عبور و مرور شهروندان،  شهرداری اقدام به اجرای پروژه زیرگذر از خیابان مهارت به سمت خیابان پیشوا (حسین آباد) نماید و با ایجاد این طرح می توان برای شهروندان شادابی و انگیزه ایجاد کرد.
 

تعداد نمایش ها (16)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان