:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر ارومیه:

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 14 آذر,1401/دسته ها: رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر ارومیه: 
شهرداری می تواند از ظرفیت سربازان امریه نخبه برای حوزه های تخصصی استفاده کند/ ابعاد منفی گوناگون تصویب طرح جامع غیر فنی شهر ارومیه 
 
به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه،  عادل اعظم انهر در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص تصویب طرح جامع  اظهار کرد: بحث طرح جامع نه قانون اساسی است و نه اصول دین که نتوان به آن انتقاد کرد؛ درصورتی که ثابت شود مبانی تصویب طرح  مخدوش بوده، طرح قابل اعتراض و  بازبینی است و مدیریت شهری باید به صورت حقوقی پیگیر موضوع باشد. 
 
وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و سرنوشت 15 ساله ارومیه استناد به آمارهای مشکوک سال ۹۵ قابل تامل است، این موضوع باید همچنان مورد توجه شورای شهر باشد. 
 
عضو هیئت رییسه و دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: به عنوان نمایندگان مردم در شورای شهر ارومیه تا آخر پیگیر حق و حقوق شهروندان خواهیم بود چرا که طرح جامع ابعاد گوناگون  اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی دارد و درصورت ضعف در داده های اولیه ، اثرات بسیار وخیمی برای آینده  شهر در بر خواهد داشت و از هم اکنون در این راستا هشدار می دهم. 

اعظم انهر در بخش دیگری از سخنان خود و با توجه به نیاز شهرداری  در برخی حوزه ها به نیروی متخصص ادامه داد: به منظور کاهش هزینه و استفاده از ظرفیت جوانان نخبه، طی مکاتبه با وزارت دفاع می توان از ظرفیت سربازان امریه نخبه در شهرداری ارومیه بهره مند شد.

🗓۱۴۰۱/۰۹/۱۳

تعداد نمایش ها (25)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان