:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه :  سد معبر دست فروشان در پیاده رو ها و ورودی های اصلی شهر تخلف است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه : سد معبر دست فروشان در پیاده رو ها و ورودی های اصلی شهر تخلف است

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 14 مرداد,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه :
سد معبر دست فروشان در پیاده رو ها و ورودی های اصلی شهر تخلف است
دست فروشانی که در ورودی های شهر و داخل شهر خصوصا در پیاده روها مشغول به فعالیت هستند و ایجاد سد معبر کرده و منجبر به شکایت مردم می شوند تخلف تلقی می شود.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه : حسین بخشایشی نایب رئیس شورای اسلامی ارومیه در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در رابطه با سد معبر دست فروشان گفت: با همکاری کلیه دستگاه های ذیربط اعم از نیروی انتظامی، اصناف، شهرداری، فرمانداری و جاهایی که ارتباط کاری دارند تصمیمی اتخاذ شد.
وی خاطر نشان کرد: دست فروشانی که در ورودی های شهر و داخل شهر خصوصا در پیاده روها مشغول به فعالیت هستند و ایجاد سد معبر کرده و منجر به شکایت مردم می شوند تخلف تلقی می شود.
بخشایشی تصریح کرد: شهرداری به طور جدی به این مسئله رسیدگی و اگر اتحادیه ها، اصناف و اماکن دیگر کمک نمی کردند به تنهایی امکان پذیر نبود و تصمیم گرفته شد که شهرداری به طور جدی وارد شده، دستگاه های خود را بسیج کرده و برای جمع کردن آن ها اقدام کند.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه بیان کرد: بازاری در شهر ایجاد می شود تا کلیه عزیزانی که توانایی ایجاد مغازه ندارند و یا به نحوی شغلشان دست فروشی است بتوانند در این اماکن فعالیت کنند.
وی اعلام کرد: شهرداری و شورا خود را موظف کرده تا امکانات اولیه ایجاد شود تا مردم به راحتی بتوانند از آنجا خرید کنند و دست فروشان نیز به راحتی ارائه خدمات دهند.

تعداد نمایش ها (126)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان