:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
نطق پیش از دستور دکتر حسین بخشایشی رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه امروز صحن شورا

نطق پیش از دستور دکتر حسین بخشایشی رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه امروز صحن شورا

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 28 اردیبهشت,1400/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

🔻 نطق پیش از دستور دکتر حسین بخشایشی رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه امروز صحن شورا

🔻 روابط عمومی نقش تاثیرگذار در بهبود وضعیت سازمانها و برقراری تعامل دارد.

دکتر حسین بخشایشی در جلسه امروز صحن شورا با اشاره به 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات وروابط عمومی گفت:  روابط عمومي، نقشي کاملاً تأثیرگذار در بهبود وضعيت سازمان ها و برقراری تعامل درون سازمانی و برون سازماني دارد.

🔻 به گزارش روابط عمومیشورای اسلامی شهر ارومیه، وی گفت: اصولاً در هر سازمانی چه دولتی، چه عمومی و چه خصوصی، روابط عمومي باید برخوردار از خصوصيات و روش هاي كارآمد دراداره امور و انجام وظائف شغلي خود باشد تا قادر باشد به پیشرفت سازمان کمک کند. 

🔻 رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه افزود:  اگر خواهان روابط عمومي مطلوب هستیم باید طوری برنامه ریزی کرد كه در گام نخست تثبيت و تقويت جايگاه روابط عمومي در اولویت سازمان قرار گیرد. 

🔻 وی در بخش دیگری از سخنانش افزود:  باید اذعان نمود که روابط عمومی ها پل ارتباطی بین دستگاه‌های اجرایی و مردم هستند، ولی این پل نباید جاده ای یک طرفه بسازد؛ چرا که تعامل با مردم و ایجاد فرآیندهایی که بتواند بازخورد پذیری و نقش مردم را در بهبود مدیریت سازمان غالب کند، از بالاترین وظایف روابط عمومی است به این معنا که مدیران روابط عمومی در برابر مردم مسوولیت دارند ...

🔻 دکتر حسین بخشایشی گفت: روابط عمومی ها با پرداختن به نقش اطلاع رسانی و گردآوری اطلاعات از جامعه، ایجاد و حفظ ارتباطات دو سویه و تفاهم متقابل بین سازمان و مردم و جلب اعتماد مردم به سازمان و مشارکت آنها، کمک به مدیریت برای همگام شدن با تغییرات محیطی، نزدیک ساختن نگرش‌های مخاطبان با سازمان و بالعکس، به پویایی و رشد و توسعه سازمان در محیط و در راه رسیدن به اهداف و چشم انداز آن کمک می کنند.
وی اذعان داشت: روز روابط عمومی را به تمامی کارکنان روابط عمومی سازمان ها و دستگاه های اجرایی و علی الخصوص به همکاران محترم روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه تبریک عرض می کنیم و برای این عزیزان آرزوی سلامتی، توفیق و پیشرفت داریم.

دکتر حسین بخشایشی با تبریک روز جهانی موزه و میراث فرهنگی گفت: روز 28 اردیبهشت ماه مصادف با روز جهانی موزه و میراث فرهنگی است. میراث فرهنگی، یادگار بشر از دوران های گذشته و سالیان دور و دراز و آغشته با فرهنگ، آداب و رسوم، زبان، ادبیات، سبک ها و  روش های زندگی و حیات مردمان قرن های متمادی است که امروز ما ریشه در همان فرهنگ، زبان و آداب اجتماعی داریم. همچنین ما امانتدارانی هستیم که این میراث گرانبها را باید به نسل های آتی بسپاریم و حق مداخله و تحریف این میراث را به جز تلاش در جهت بهبود، مرمت و حفظ و نگهداری اصالت آن نداریم. رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار داشت: امید است با حفظ و پاسداشت گنجینه های مادی و معنوی گذشتگان و با احیای آن برای سپردن به آیندگان نقش خویش را در تقویت و حفاظت از موزه ها، بناها و محوطه های باستانی و تاریخی و نیز حفظ میراث ناملموس بشری به خوبی ایفا نماییم. لذا این روز را گرامی می داریم و  به فعالان حفظ میراث فرهنگی کشور و خطه آذربایجان غربی تبریک می گوییم و اعلام می داریم شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه همچون گذشته برای همکاری و ایفای نقش خود در زمینه حفظ و اعتلای تاریخ، فرهنگ و هنر شهر ارومیه از آمادگی لازم برخوردار است.

تعداد نمایش ها (91)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان