:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
آمادگی نسبی ارومیه برای مقابله با بحران

آمادگی نسبی ارومیه برای مقابله با بحران

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 26 مهر,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

آمادگی نسبی ارومیه برای مقابله با بحران

عضو شورای شهر ارومیه اعلام کرد: فاز 2 مطالعات طرح جامع مدیریت بحران ارومیه آغاز شده است.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه لطیفه مبین» با بیان این که فاز اول مطالعات طرح جامع مدیریت بحران در ارومیه به پایان رسیده است، اظهار کرد: این طرح در سال 94 برای بررسی و مطالعات لازم برای هماهنگی میان ادارات، کسب تجربیات از ارگان‌های مربوطه و دریافت این اطلاعات از سوی شورای شهر به استانداری آذربایجان غربی ارسال شده است.

وی با اعلام این که مطالعات طرح با هدف برنامه ریزی، تصمیم گیری، فعالیت‌های سازمان یافته، تحقق منابع انسانی، مواد و تجهیزات در زمان وقوع بحران صورت می‌گیرد، اظهار کرد: فاز 2 این پروژه در سال جاری آغاز شده است.

به گفته وی، بحران‌ها تعیین کننده میزان خسارت وارده نیستند بلکه پاسخ و واکنش مسئولان به بحران این میزان را تعیین می‌کند.عضو شورای شهر ارومیه آمادگی، پیشگیری، مقابله، بهبود و بازسازی را از جمله مهم ترین رکن‌های مدیریت بحران در شرایط ضروری دانست و افزود: برنامه ریزی‌های لازم برای انجام فعالیت، تشکیل کارگروه‌های لازم و جمع آوری اطلاعات مربوطه و برگزاری جلسات متعدد باکارگروه‌های تخصصی پروژه از جمله مهم ترین این اقدامات محسوب می‌شوند.

مبین ادامه داد: یکی از شاخص‌های مهم توسعه، میزان آمادگی جامعه در برابر انواع بلاهای طببعی است که در این باره باید انواع آسیب شناسی، بحران‌های منطقه و آمادگی‌های لازم در شرایط اضطراری انجام گیرد.وی افزود: درصددیم با اتمام طرح جامع مدیریت بحران هر چه زودتر عملیات اجرایی این پروژه آغاز شود.


منبع :

روزنامه همشهری

تعداد نمایش ها (172)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان