:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: اسماعیل بهار/چهارشنبه, 10 خرداد,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

 رفع موانع اجرایی پروژه میدان امام یکی از مهمترین موضوعات شورای شهر و شهرداری و همه ادارات ذیربط باید باشد
 برای حفظ تاریخ و هویت شهر ارومیه باید هزینه پرداخت کرد
 در خصوص زمینهای لشکر ۶۴ ملاک عمل مصوبات شورای عالی معماری و شهرسازی باید باشد

مرتضی بهرام گفت: متاسفانه به مشکلات چندین ساله در حوزه فرهنگی و گردشگری شهر ارومیه نگاه مثبتی انجام نگرفته است و در این راستا پروژه میدان امام سه دهه هست لاینحل باقی مانده است.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه ، وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: مشارکت مردمی ، فکر نو ، طرح نو  و سرمایه گذاری عوامل اساسی در جهت رفع مشکلات فرهنگی و تاریخی شهر ارومیه است.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در راستای اجرای طرح مشارکت مردمی ، خوشبختانه در یک سال گذشته مرکز مطالعات و پژوهشهای شورای اسلامی شهر ارومیه و سازمان بازآفرینی و عمران شهری شهرداری ارومیه با همراهی و اراده خیر اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان آذربایجان غربی اقدامات قابل قبولی انجام داده اند و قرار است پروژه سرمایه گذاری میدان  امام بعد از گذشت سالها ، طی ده ماه گذشته مورد مطالعه جدی قرار گرفته و عملیات اجرایی آن با مشارکت مالکین و همت سازمان عمران و بازآفرینی شهری بزودی آغاز خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: مسئولان باید به اهمیت موضوع پروژه سرمایه گذاری میدان امام توجه کنند و نباید بعنوان یک پروژه درآمدزایی به آن نگاه کرد.

مرتضی بهرام افزود: برای حفظ تاریخ و هویت یک شهر باید هزینه پرداخت کرد نه اینکه به فکر درآمدزایی از آن بود هرچند در بلند مدت پروژه های تاریخی و توریستی باعث رونق اقتصادی و درآمدزایی هم خواهد بود.

وی گفت: مطالعات اولیه طرح پروژه میدان امام در مرکز مطالعات و پژوهش های شورا با حضور کارشناسان مربوطه انجام گرفته است و الحمدالله نتایج قابل قبولی به دست آمده است و پروژه بصورت مشارکتی اجرا خواهد شد و مردم شریف ارومیه نیز خود پیگیر این اتفاق خوب هستند.

وی در ادامه سخنانش افزود: طرح تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه جزو ملزومات است پس باید با نگاه متفاوتی نسبت به دیگر مناطق شهری دیده شود.
رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: جای امیدواری است که مسئولان میراث فرهنگی و گردشگری استان ، پیگیر طرح تفصیلی موضعی برای بافت تاریخی شهر ارومیه هستند که جای تقدیر و تشکر دارد.

مرتضی بهرام در خصوص زمین های پادگان لشکر 64 ارومیه گفت: همگی از جمله شهرداری، اداره کل مسکن و شهرسازی و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری با مدیریت و نظارت و همت استانداری ملزم به اجرای مصوبات شورای عالی معماری و شهرسازی هستیم.

تعداد نمایش ها (17)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان