:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رسول اصغرزاده عضو شورای اسلامی شهر ارومیه: دولت‌ها به مجموعه شهرداری کم‌توجهی می‌کنند

رسول اصغرزاده عضو شورای اسلامی شهر ارومیه: دولت‌ها به مجموعه شهرداری کم‌توجهی می‌کنند

نویسنده: آقای نصیرپور/پنجشنبه, 08 تیر,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
رسول اصغرزاده عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:
دولت‌ها به مجموعه شهرداری کم‌توجهی می‌کنند
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: دولت‌ها به مجموعه شهرداری معمولا کم‌توجهی می‌کنند.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه : رسول اصغرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: متاسفانه دولت چون خود را پاسخگو به شهرداری ها نمی‌داند لذا اهتمامی در جهت حل مشکلات شهرداری ها نمی‌ورزد‌، از زمانی که شهرداری‌ها از دولت مستقل شدند همیشه شاهد کم‌لطفی و بی‌توجهی دولت نسبت به شهرداری‌ها بوده‌ایم.
وی افزود: امروز انتظارات از شهرداری به شدت زیاد شده است و سطح توقعات مردم هم نسبت به گذشته بالاتر رفته است، این اتفاقات باعث شده تا شهرداری از یک نهاد خدماتی به یک نهاد اجتماعی تبدیل شود.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد: متولی اصلی فرهنگ در کشور شورای فرهنگ عمومی است، در استان ها بیش از بیست ارگان عضو این شورا هستند که دو عضو آن شورای استان و شهرداری مرکز استان می باشد . علی رغم اینکه متولی اصلی فرهنگ در استان شورای فرهنگ استان است، ولی شهرداری تا آنجا که توانسته در این امر وارد شده و همکاری زیادی انجام داده است.
اصغرزاده گفت: در موضوع هزینه کرد برای امور فرهنگی بیشتر به شهرداری چشم دوخته شده است، متاسفانه این مطالبات باعث شده تا به شهرداری به عنوان قلک بی‌حساب و کتاب هزینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ... نگاه شود.

تعداد نمایش ها (131)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان