:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه:

رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 05 دی,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه:
تصویب طرح شارمند موجب افزایش درآمدهای شهرداری و بهره مندی مردم از مزایای آن می شود/ عدم توجه مدیریت شهری به منابع درآمدی متنوع در سالهای گذشته/ برای انجام پروژه های عمرانی باید به  دنبال منابع جدید باشیم 

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه،  مرتضی بهرام در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: پرداخت حقوق کار کوچکی نیست در حالی که اکثر نهادها و ادارات که حقوقشان را مستقیما از دولت دریافت می کنند، در این شرایط اقتصادی گاها در پرداخت حقوق مزایا مشکلاتی دارند و در پروژه های عمرانی مانده اند. 

وی افزود: کارکنان و کارگران زحمتکش شهرداری با قراردادهای مختلف رسمی، قراردادی، شرکتی و حجمی زحمت می کشند و اولین وظیفه مدیریت شهری پرداخت به موقع حقوق است و پرداخت هشتاد و یک میلیارد تومان ماهانه توسط شهرداری کار کوچکی نیست.

رییس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: بخش اعظم درآمد شهرداری ارومیه در گذشته از صدور پروانه و جرایم کمیسیون ماده صد بوده و به برخی منابع درآمدی مخصوصا درآمد پایدار  توجه چندانی نشده اما در شرایط اقتصادی فعلی کشور با توجه به تحت فشارهای اقتصادی حتی گاها مردم از پرداخت عوارض هم باز می مانند. 

بهرام ادامه داد: افزایش درآمدها در حوزه ساخت و ساز نیازمند پیشبرد سریع امور مربوط به طرح شارمند است تا شهروندان بتوانند از مزایای آن  بهره مند شوند. 

وی تصریح کرد: باید برنامه ریزی و پیش بینی های لازم را داشته باشیم تا پس از تصویب طرح شارمند یا اصلاح طرح تفصیلی، شرایط برای بهره مندی شهروندانی که در این مدت محدودیت طرح تفصیلی اقدام به دریافت پروانه ساختمانی کرده اند با اصلاحیه پروانه یا هر راه قانونی ممکن  مساعدت شود. 

به گفته بهرام روش های جدید تأمین منابع مالی را نباید با ایجاد درآمدهای پایدار اشتباه بگیریم. 

وی تأکید کرد: از شهردار ارومیه بابت کارسازی های لازم برای انجام پروژه ها با منابع جدیدی مالی و اعتباری اند تشکر می کنم، برای انجام پروژه های عمرانی باید به  دنبال منابع جدید باشیم و برای پرداخت حقوق و هزینه های جاری به دنبال منابع پایدار باشیم. 

رییس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: به علت محدودیت های درآمدی که در برخی مناطق وجود دارد عادلانه است که درآمد حاصل از مناطق در کل شهر و بر اساس اولویت ها هزینه شود.

🗓۱۴۰۱/۱۰/۰۵

تعداد نمایش ها (15)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان