:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه :

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه :

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 11 اسفند,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: 

🔼 باید تبعیض ها در شهرداری ارومیه برداشته شود. 
🔼 راه علی،  مسیر عدالت و ولایت برای ما بسیار مهم است. 
🔼 برگزاری و گرامیداشت ایام ملی و مذهبی برای مدیریت شهری بسیار مهم است. 
🔼 رجب و رمضان مظهر و نماد وحدت است. 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه،  حسین پناهی در ادامه سخنانش گفت:  راه علی و مسیر عدالت و ولایت برای ما بسیار مهم است و نباید به شانتاژ و تبلیغات تبدیل شود. 

🔼 عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:  رجب،  رمضان و شعبان مظهر و نماد وحدت است و توجه به ایام ملی و مذهبی برای ما مهم و با ارزش است و لذا دستگاههای اجرایی نیز باید مدیریت شهری را همراه کنند. 

حسین پناهی در بخش دیگری از سخنانش افزود:  مسیر حرکت و استقلال مناطق باید مشخص شود و تقسیم وظایف باید در بین سازمانها انجام گیرد. 
🔼 رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:  تزیین و آذین بندی شهر در مراسمات ملی و مذهبی باید در سازمان سیما و منظر شهری دیده شود. 
حسین پناهی گفت:  همت و تلاش و تقسیم کار باید در بین سازمان های شهرداری انجام گیرد تا شاهد هیچگونه کم کاری در مراسمات ملی و مذهبی نباشیم. 

📍 عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه افزود:  حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس وظیفه مدیریت شهری است و متاسفانه در این زمینه عقب مانده ایم. 
وی ضمن تبریک صعود مقتدرانه تیم والیبال شهرداری ارومیه به نیمه نهایی لیگ برتر والیبال و تقدیر از مدیریت و کادر فنی و بازیکنان تیم گفت:  خوشبختانه با توجه به تحت تاثیر بودن شرایط موجود در هیئت والیبال استان،  امروز تیم والیبال شهرداری ارومیه توانست نتیجه مطلوبی را کسب کند. 
حسین پناهی گفت:  بعنوان عضو ناظر باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه،  صعود تیم را به نیمه نهایی لیگ برتر بر مردم غیور و والیبال دوست ارومیه و مدیران و کادر فنی تیم تبریک می گویم. 

🔼 وی در ادامه سخنانش ضمن تاکید بر حمایت مالی از باشگاه در راستای تقویت روحی بازیکنان گفت:  امیدوارم در فینال نتایج نهایی و مطلوب را کسب و شاهد قهرمانی تیم والیبال شهرداری ارومیه باشیم. 

تعداد نمایش ها (160)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان