:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
شارلی انویه تکیه نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی:

شارلی انویه تکیه نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی:

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 16 آذر,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

شارلی انویه تکیه نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی:

❇️ نمایندگان پارلمان ملی و محلی نباید از یکدیگر جدا شوند/ ما نمایندگان مردم هستیم و در راستای خدمت به مردم تلاش می کنیم / بر خود وظیفه می دانم تا در کنار نمایندگان محترم ارومیه به دنبال مطالبات مردم هستیم / امروز با میراث فرهنگی در موضوع شهرسازی مشکل داریم و باید پیگیر موضوع بافت فرسوده و تاریخی شهر ارومیه باشیم / پیگیر موضوع پادگان لشکر ۶۴ هستیم / با توجه به ظرفیت کشور های همسایه در خصوص استحصال انرژی از زباله استفاده کنیم...

شارلی انویه تکیه نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز صحن شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:  نمایندگان پارلمان ملی و محلی نباید از یکدیگر جدا شوند و همیشه در کنار هم و در جهت توسعه و ابادانی شهرها در کنار هم باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: ما نمایندگان مردم هستیم و در راستای خدمت به مردم تلاش می کنیم .

نماینده مجلس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: بر خود وظیفه می دانم تا در کنار نمایندگان محترم ارومیه به دنبال مطالبات مردم هستیم .

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت:  امروز با میراث فرهنگی در موضوع شهرسازی مشکل داریم و باید پیگیر موضوع بافت فرسوده و تاریخی شهر ارومیه باشیم .

شارلی انویه گفت:  پیگیر موضوع پادگان لشکر ۶۴ هستیم و با رفع مشکل آن می توان سرمایه گذاری های لازم و نیز توسعه فضای سبز اقدامات لازم را انجام داد.

وی در ادامه سخنانش افزود:  با توجه به ظرفیت کشور های همسایه در خصوص استحصال انرژی از زباله استفاده کنیم...

تعداد نمایش ها (93)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان