:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: اسماعیل بهار/پنجشنبه, 26 بهمن,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

استفاده از ظرفیت شهرچایی برای جذب گردشگر/حریم رودخانه شهرچایی فضایی محیا برای راه اندازی خیابان غذا / شهرداری اسرع وقت معیارهای انتخاب مناطق در اجرای عملیات آسفالت را به شورا اعلام کند/شهرداری ارومیه کارنامه درخشانی در جذب سرمایه گذار ندارد 

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه ، #حسین_پناهی در  دویست و چهل و سومین جلسه فوق العاده صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه که در راستای بررسی بودجه ۱۴۰۳ برگزار شد با اشاره به اینکه باید مطالعات بالقوه برای اجرای طرح های گردشگری از سوی شهرداری انجام شود گفت: اجرای طرح دریاچه تا دریاچه (رودخانه شهرچای - دریاچه ارومیه ) می تواند یک فرصت خوب برای رونق صنعت گردشگری شهر ارومیه باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ضرورت انجام مطالعات استفاده از پتانسیل رودخانه شهرچایی افزود: برای بسترسازی ، حاشیه سازی و استفاده از ظرفیت رودخانه شهرچای در راستای جذب توریست و گردشگر یا باید به دنبال سرمایه گذار باشیم و یا باید در بودجه سال ۱۴۰۳ اعتبارات لازم را برای اجرای این طرح اختصاص دهیم.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به لزوم توجه به راه اندازی خیابان غذا از جنبه تفریحی و اقتصادی برای شهروندان شهر عنوان کرد: استفاده و توجه به ظرفیت حریم رودخانه  شهرچایی می تواند بهترین فضا برای اجرای طرح باشد.

وی با انتقاد از نقص انجام عملیات نهضت آسفالت در کل شهر ارومیه بیان کرد:  شهرداری به قید فوریت آمار دقیق از معابر تازه آسفالت شده و معابر خاکی و فاقد آسفالت و معیار های اولویت بندی در انجام آسفالت در برخی مناطق را به شورا ارسال کند.

حسین پناهی تصریح کرد: ما برای کل شهر ارومیه ، یک آسفالت بدهکاریم و نمیتوانیم صورت مسئله را با عملیات های لکه گیری پاک کنیم و با ترمیم جزیی مشکل آسفالت شهر حل نمی شود.

وی همچنین در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه نگهداری و مراقبت از پروژه های اجرا شده توسط مدیریت شهری ، همان اندازه مهمتر از اجرای پروژه بوده گفت: متاسفانه ضعف نظارت و عدم توجه موجب از بین رفتن و بعضی مواقع تبدیل به مخروبه شدن اماکن و پروژه های ساخته شده شهرداری شده است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان با اشاره به اینکه یکی از سیاست های کلانشهرهای کشور جذب سرمایه گذار در راستای درآمد های پایدار برای توسعه شهر بوده خاطرنشان کرد: متاسفانه در چند سال اخیر شهرداری ارومیه کارنامه درخشانی در جذب سرمایه گذار نداشته و عدم موفقیت در اجرای پروژه های سرمایه گذاری و مشارکتی یکی از عوامل عدم پیشرفت شهر بوده که باید شهردار و سازمان مربوطه پاسخگو باشند.
 

تعداد نمایش ها (41)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان