:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
مشروحی از سخنان دکتر علیزاده امامزاده رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه صحن شورا :

مشروحی از سخنان دکتر علیزاده امامزاده رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه صحن شورا :

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 08 دی,1398/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

مشروحی از سخنان دکتر علیزاده امامزاده رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه صحن شورا :

💠 در ایام سالروز ولادت حضرت عیسی مسیح (ع) و آستانه سال جدید میلادی قرار داریم ، چهارشنبه  گذشته با ۲۵ دسامبر و روز کریسمس سالروز ولادت پیام آور صلح و دوستی ، مهربانی و محبت حضرت عیسی (ع) مصادف بودیم ، پیامبری که تولد ، زندگی ، وفات یا عروجش همه معجزه و موغطه بود ، حدیثی به آن حضرت منسوب است که می فرماید: موعظه نکنید ، به گونه ای زندگی کنید که دیدنتان اندرز و موجب تحول مثبت در دیگران باشد.
💠 مولانا نیز می گوید: 
ای لقای تو جواب هر سؤال 
پرسش از تو حل شود بی قیل و قال
💠 در قرآن و احادیث معصومین علیهم السلام بالاترین تکریم نسبت به حضرت مسیح و مادر گرامی اش حضرت مریم (س) اظهار شده است.سوره ای بنام مریم نامگذاری شده ، در سوره آل عمران و سوره مریم نسبت به ولادت حضرت عیسی (ع) توجه و آیاتی در این رابطه نازل شده است و در سوره صف از مسیح بعنوان بشارت دهنده رسالت حضرت پیامبر (ص) یاد شده است.
💠 امید که میلاد حضرت مسیح (ع) برای همه انسان ها و هموطنان مسیحی مبارک و خجسته باشد.
💠 حدیت مهم و معروفی از حضرت عیسی (ع) نقل شده که می فرماید؛ وارد ملکوت هستی نمی شود مگر کسی که به ولادت دوباره نائل شده باشد و این ولادت دوباره با تحول در علائق و گرایشها محقق می گردد.
💠 صبح امروز با خبر شدیم آیت الله شمس خراسانی از شاگردان برجسته امام خمینی (ره) و علامه طباطبائی از دنیا رفته اند که برای آن بزرگوار نیز رحمت واسعه خدا را مسئلت می کنیم.
💠 امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ دستور تشکیل نهضت سواد آموزی را دادند و بمناسبت این روز در بخشی از پیام خود فرمودند؛ تعلیم و تعلم عبادتی است که خداوند تبارک و تعالی ما را بر آن دعوت فرموده است...

تعداد نمایش ها (131)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان