:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
مهم‌ترین عامل در رفع نشدن مشکلات نبود مدیریت یکپارچه شهری است

مهم‌ترین عامل در رفع نشدن مشکلات نبود مدیریت یکپارچه شهری است

نویسنده: آقای نصیرپور/پنجشنبه, 08 تیر,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:
مهم‌ترین عامل در رفع نشدن مشکلات نبود مدیریت یکپارچه شهری است
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مهم‌ترین عامل در رفع نشدن مشکلات نبود مدیریت یکپارچه شهری است، و از این مقوله نباید غافل شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه : رسول اصغرزاده اظهار داشت: متاسفانه امروز مشکلات عدیده فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و ... در شهر وجود دارد یکی از اصلی‌ترین علت‌های برطرف نشدن این مشکلات یکپارچه نشدن مدیریت شهری است.
وی تصریح کرد: تا زمانی که مدیریت شهری به صورت واحد و یکپارچه نشود این مشکلات را خواهیم داشت البته این بدین معنا نیست که سایر علت‌ها نیز در بروز این مشکلات و معضلات دخیل نیستند.
اصغرزاده گفت: باید ۶۰ درصد جرایم راهنمایی و رانندگی به حساب شهرداری‌ها واریز شود که درصد این وجوه واریزی بسیار کمتر از میزان مصوب قانون است.
وی تاکید کرد: در مدت این چهار سال باید از وجوه متمرکز مالیات بر ارزش افزوده هم درصدهایی به حساب شهرداری واریز می‌شد که این امر هم به صورت کامل و شفاف محقق نشده است، این شواهد نشان می‌دهد که دستگاه‌های دولتی وظایف‌شان را در قبال شهرداری‌ها انجام نمی دهند.
منبع : خبرگزاری فارس

تعداد نمایش ها (172)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان