:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
گلشن نوروزی دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

گلشن نوروزی دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 31 شهریور,1400/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

گلشن نوروزی دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:
باید به دنبال درآمد پایدار برای شهرداری باشیم.

گلشن نوروزی گفت: مردم ما را انتخاب کرده اند که به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی کنیم و لذا باید به خواسته و رای آنها احترام بگذاریم.
وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: شهرداری باید به دنبال درآمد پایدار برای خروج از مشکلات مالی باشد و تا زمانی که نتوانیم درآمد پایدار ایجاد کنیم به مشکلات بیشتر برخورد خواهیم کرد.
گلشن نوروزی در ادامه سخنانش اذعان داشت: تا زمانی که شهردار با این وضعیت فعلی فقط به فکر پرداخت حقوق پرسنل باشد و اداره روزمره شهر و درگیر مشکلات نیروی انسانی دور تسلسل خواهد زد و  توسعه ای در شهر دیده نخواهد شد و تنها راه حل ایجاد درآمد پایدار است.
وی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اعضا شورا جهت مانع زدایی همراه باشند و از سهم بودجه ملی از مدیریت شهری در اجرای پروژه های خدماتی و عمرانی حمایت کنند
دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ارومیه پتانسیل های بسیار بالایی در بحث گردشگری ، توریستی ، اقتصادی و فرهنگی دارد  اما این پتانسیل ها همیشگی نیست و مشارکت در سرمایه گذاری لازم است 
وی گفت: تاریخ و ابنیه های تاریخی و فرهنگی شهر ارومیه باید حفظ شود تاریج با حوادث و آدمایی که حادثه آفریدند و شاهد حوادث تاریخی بودند هویت دارد بین بافت فرسوده و قدیمی و معماری تاریخی  فرق است و نباید مانع توسعه شهر و تجدید بنا شد، متاسفانه داشته های اصیل تاریخی ما نادیده گرفته می شوند مثل خانه افشاری..‌... و خیلی هاشون از حافظه تاریخ پاک شدند،  ما در کوچه های تنگ و نسبتا قدیمی دنبال هویت  تاریخمان هستیم؟  مدیریت شهری نسبت به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشد.

تعداد نمایش ها (62)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان