:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
بازدید میدانی اعضای کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر از آخرین روند پیشرفت پروژه رزت + تصاویر

بازدید میدانی اعضای کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر از آخرین روند پیشرفت پروژه رزت + تصاویر

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 30 بهمن,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

بازدید میدانی اعضای کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر از آخرین روند پیشرفت پروژه رزت + تصاویر

یکصد و چهل و چهارمین جلسه کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه با محوریت بازدید میدانی اعضای کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر از آخرین روند پیشرفت پروژه رزت برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه : جلسه کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه با حضور اعضای این کمیسیون ، سحابی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری ، رحمتی مدیر واحد سرمایه گذاری شهرداری ، قلی اوغلی مدیر پروژه و نماینده شهرداری و حاتمی سرپرست کارگاه و نماینده سرمایه گذار در محل پروژه سرمایه گذاری رُزت برگزار گردید که در این جلسه حاضران ضمن بحث و گفتگو به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در خصوص مسائل مطروحه در این جلسه پرداختند .

سیّد هادی ذاکر رئیس کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه اظهارداشت: مفاد قرار داد ابلاغی به سرمایه گذار از محورهای اصلی مباحث کمیسیون می باشد که می بایستی بند به بند آن با نظارت ناظرین امر در جهت حفظ منافع شهر و شهروندان توسط پیمانکار و شهرداری مورد اقدام قرار گیرد .

سید هادی ذاکر با بیان اینکه مردم خودشان ناظر بر اعمال مسئولین هستند گفت : تعیین تکلیف و جلب رضایت سهامداران پروژه رزت باید در اولویت تمامی اقدامات قرار گیرد .

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه با اذعان به اینکه پیمانکار قبلی پروژه رزت ضربه بزرگی بر اعتماد شهروندان به اجرای پروژه های مشارکتی زده است خواستار اجرای تعهدات پیمانکار برابر زمانبندی اعلام شده و ساخت ماکت نهایی از این پروژه گردید .

رسول اصغر زاده عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر با تشریح اقدامات انجام شده در این پروژه هدف از حضور اعضای کمیسیون را بررسی فضا سازی و اعتراضات افکار عمومی و رسانه ها به تغییرات اعمال شده در پروژه اعلام نمود و خاطر نشان کرد: معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری می بایست اطلاعات صحیح لازم را جهت روشن سازی افکار عمومی در اختیار شهروندان و اصحاب رسانه قرار دهد .

اصغر زاده همچنین با قدردانی از اقدامات انجام شده در تحویل زمین ، ابلاغ قرار داد و درصد پیشرفت فیزیکی پروژه در مدت زمانی محدود ابراز امیدواری کرد تیم سرمایه گذاری این پروژه ضمن عمل به تعهدات ابلاغی برابر قرارداد منعقده مشکلات 41 نفر از شهروندانی را که با شرکت قبلی در پروژه مشارکت نموده بودند ، در اسرع زمان بدون هیچ کم و کاستی حل و فصل نمایند .

حسین بخشایشی نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن عرض ادب و خداقوت به تمامی فعالان در این پروژه مهم سرمایه گذاری گفت : پیمانکار جدید پس از انعقاد تفاهم نامه ضمنی و بدون ابلاغ قرار داد فعالیت خود را با تمام توان آغاز نموده که پیشرفت قابل ملاحظه ای در این پروژه حاصل نموده است .

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به قرار داد منعقده مابین شهرداری و آقایان میرغنی و پایداری بر لزوم شفاف سازی در ابعاد مختلف عمل به این قرار تاکید کرد و خواستار رفع هرگونه ابهامات برای آگاهی اصحاب رسانه توسط مسئولین امر گردید .

حسین پناهی دیگر عضو کمیسیون سرمایه گذاری با قدردانی از بانیان تشکیل این جلسه از بی اطلاعی اعضای شورا از تغییر نقشه های پروژه گلایه نمود و خواستار شفاف سازی لازم در تعیین تکلیف قراردادهای منعقده شهروندان با پیمانکار جدید شد .

بهنام قلی اوغلی نماینده شهرداری در این پروژه ضمن خیر مقدم به اعضای شورا و سایر حاضرین گفت: تخریب اخیر به میزان 2000 متر مربع بوده که با توجه به ایجاد پارکینگ در جوار مجتمع تجاری امری اجتناب ناپذیر بوده است .

وی ادامه داد : تا پایان سال 96 و اوایل سال 97 بخش هایپر مارکت این پروژه به بهره برداری خواهد رسید .

قلی اوغلی در خصوص قراردادهای منعقده نیز گفت : سرمایه گذار جدید جهت برگرداندن مبلغ سرمایه گذاری شده توسط شهروندان با احتساب سود توافقی موافقت نموده است ولی به هیچ یک از شهروندان که حاضر به فروش سهم خود نیستند از این تاریخ به بعد هیچ سود تضمینی تعلق نمی گیرد و صرفا سود نهایی پروژه به سهامدارانی که از این تاریخ به بعد با رعایت قانون پیش فروش ساختمان عقد قرار داد می نمایند تعلق میگیرد .

 

در خاتمه مقرر گردید :

بازدید بعدی اعضای کمیسیون سرمایه گذاری با حضور شخص آقای (میرغنی و یا پایداری) برگزار گردد و همچنین تعیین تکلیف مشارکت کنندگان این پروژه حداکثر تا پایان هفته جاری (5 اسفند) تعیین تکلیف گردیده و گزارش اقدامات انجام شده به کمیسیون ابلاغ گردد .

تعداد نمایش ها (249)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان