:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
در جلسه کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری مطرح گردید :  بررسی اقدامات استاندارد سازی سیستم مدیریت کیفیت در کار جهت رفع مشکلات شهروندان

در جلسه کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری مطرح گردید : بررسی اقدامات استاندارد سازی سیستم مدیریت کیفیت در کار جهت رفع مشکلات شهروندان

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 02 اسفند,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

در جلسه کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری مطرح گردید :

بررسی اقدامات استاندارد سازی سیستم مدیریت کیفیت در کار جهت رفع مشکلات شهروندان

یکصد و چهل و نهمین جلسه کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر با موضوع بررسی اقدامات استاندارد سازی سیستم مدیریت کیفیت در کار جهت رفع مشکلات شهروندان برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اورمیه : جلسه کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر به ریاست دکتر میر علی محمدی با حضور اعضاء کمیسیون ، دکتر قندیلی  و مهندس علیزاده نمایندگان شرکت اروم میزان انرژی در محل سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد که در این جلسه حاضران ضمن بحث و گفتگو با بیان نکته نظرات و دیدگاه های خود به بررسی مسائل مطروحه پرداختند.

دکتر میرعلی محمدی رئیس کمیسیون عمران برنامه ریزی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن خیر مقدم به حاضرین دستور جلسه این هفته کمیسیون را بررسی اقدامات استاندارد سازی سیستم مدیریت کیفیت در کار جهت رفع مشکلات شهروندان و بررسی نامه های ارجاع شده به کمیسیون اعلام نمود .

رئیس کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورا با اشاره به درخواست همکاری شرکت اروم میزان انرژی در خصوص همکاری با مدیریت شهری در راستای  استاندارد سازی سیستم مدیریت کیفیت در کار گفت : با شناسایی دانش و مهارت و فعالیتهای یک اداره ، ارگان و یا موسسه با جمع آوری داده ها  و مشخص کردن فرآیندها و آموزش کارکنان و انجام استانداردهای لازم می تواند در جهت پیشبرد فعالیتهای سازمانی موثر باشد.

مهندس فتاحی نایب رئیس کمیسیون عمران در ادامه افزود : مسئولیت پذیری اگر بر مبنای آموزه های دینی و ایمانی فرد در کنار کلیه موارد استانداردسازی شرایط و محیط کار باشد از شاخصه های اساسی در پیشبرد امورات است .

محمد ستارپور عضو کمیسیون عمران نیز با اشاره به تنوع بسیار بالای امورات شهرداری و مدیریت شهری گفت : کلیه فعالیتهای شهرداری در راستای خدمت به شهر و شهروندان انجام می پذیرد و استانداردسازی سیستم مدیریت کیفیت در کار و آموزش پرسنلی از ضروریات مدیریت شهری است که با اجرای سیستم مدیریت کیفیت می توان از بروز خطاهای جبران ناپذیر انسانی جلوگیری کرد و تا میزان زیادی هزینه های مازاد در سیستم مدیریت شهری را کاهش داد.

 دکتر محمدی رئیس کمیسیون عمران با جمع بندی گزارش ارائه شده در خصوص استانداردسازی و اخذ ایزو توسط شرکت اروم میزان انرژی برای شورای اسلامی شهر ، شهرداری ارومیه ، مناطق پنج گانه و سازمانهای تابعه آن شهرداری ، مقرر گردید : شهرداری ارومیه بررسی و با دعوت از کارشناسان آن شرکت از اقدامات آنان بهره مند گردد .

 در ادامه جلسه ضمن بررسی نامه های ارجاع شده به کمیسیون موضوعاتی چون : بررسی مشکلات شهروندان و اهالی خیابان شیخلو مطرح و مقرر گردید شهرداری ضمن رعایت طرح تفصیلی اقدامات لازم را جهت آسایش شهروندان انجام دهد و نتیجه اقدامات خود را به کمیسیون ارجاع نماید ، نامه در خواست احداث سرویس بهداشتی و نماسازس مسجد قره آغاج محله هفت آسیاب مطرح و مقرر گردید در لیست شهرداری جهت اجرای موارد مطروحه مساجد قرار گیرد ، نامه مدیر امور شهری استانداری به پیوست نامه سازمان آب در خصوص نصب حفاظ و نرده در حریم رودخانه ها و نهرهای داخل شهر مورد بررسی قرار گرفت .  در ادامه قرائت صورتجلسه فرمانداری در خصوص مدارس غیرانتفاعی و موسسات زبانهای خارجی و همچنین نامه شهرداری در خصوص تعیین محلهای پروژه های سرمایه گذاری در جلسه مطرح و اعضای کمیسیون ضمن بحث و گفتگو با بیان نکته نظرات و دیدگاه های خود به بررسی مسائل مطروحه پرداختند.

موضوعات مطرح شده در کمیسیون جهت تصویب و اتخاذ تصمیم نهایی در صحن شورا مطرح خواهد شد.

تعداد نمایش ها (184)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان