:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: اسماعیل بهار/یکشنبه, 21 آبان,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

 همه مدعی فرهنگ در شهر ارومیه هستیم ، اما متولی آن مشخص نیست.
 باید نگران مقوله ترافیک در شهر ارومیه باشیم.
 احداث مساجد وظیفه مدیریت شهری نیست اما وظیفه شرعی ما هست و در هر نقطه ای نیاز به اماکن فرهنگی و مذهبی باشد کمک خواهیم کرد.

نقی کریمی در جلسه امروز صحن شورا با اشاره به حادثه تصادف روز گذشته در منطقه راژان ارومیه ضمن تسلیت به خانواده های داغدار و آرزوی شفای عاجل به مصدومین حادثه گفت: متاسفانه فرهنگسازی های لازم در خصوص رانندگی صحیح انجام نگرفته است و امروز شاهد چنین حوادث ناگواری هستیم.

 به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، وی گفت: در شهر ارومیه همه مدعی فرهنگ هستیم اما متولی فرهنگ در این شهر مشخص نیست.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورا ، شهرداری ارومیه و سازمان مدیریت ترافیک شهرداری باید با تصمیم قطعی درخصوص طرح زوج و فرد وسایل نقلیه در معابر شهری تدابیر لازم را بیاندیشند.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: همه دستگاه های اجرایی و فرهنگی باید پاسخگوی مقوله ترافیک در شهر ارومیه باشند و ضمن ارائه راهکارهای اساسی برای کاهش بار ترافیکی در کنار مدیریت شهری گام بردارند.

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: امروز تک سرنشینی یکی از عوامل اصلی ترافیک در شهر ارومیه است که تدابیر اساسی در این خصوص باید انجام گیرد.

نقی کریمی ضمن تشکر از تذکرات نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در خصوص ساخت مسجد در منطقه گلشهر ارومیه گفت: در خصوص احداث مسجد در منطقه گلشهر درست است مدیریت شهری وظیفه قانونی ندارد اما وظیفه شرعی ما است و در هر نقطه ای از شهر لازم باشد اقدام به ساخت اماکن فرهنگی و مذهبی خواهیم کرد.

وی در ادامه سخنانش ضمن تشکر از شهردار و مجموعه خدوم شهرداری در کسب رتبه خوب در جشنواره شهید رجایی گفت: جهش ۱۵ رتبه ای شهرداری ارومیه و کسب رتبه اول در بخش شفاف سازی در جشنواره شهید رجایی جای تقدیر و تشکر دارد و باید بگویم ضمن تقویت سایر شاخصهای ارزیابی به دنبال شناسایی نقاط ضعف باشند.

نقی کریمی گفت: عملیات های عمرانی شهرداری ارومیه در بخش ها و نقاط مختلف مجموعه شهرداری اعم از مراحل های ساخت و آماده سازی آسفالت در کارخانه شن و ماسه شهرداری و نیز ساخت بتن پلاک ها و جداول در کارخانه ایمن بتن را نمی توان از بعد مالی ارزیابی کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه خاطر نشان کرد: عملیات های عمرانی در معابر شهری موجب امید آفرینی در بین مردم شریف ارومیه می شود و لذا این اقدامات باید بطور وسیع به اطلاع مردم رسانده شود.

تعداد نمایش ها (41)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان