:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه؛

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه؛

نویسنده: آقای نصیرپور/پنجشنبه, 24 فروردین,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه؛ 

تمام تلاش و همت خودمان را برای تحقق شعار "ارومیه ۱۴۰۲؛ کارگاه عمران و سازندگی" در سال جدید  بکار خواهیم بست
اگر درِ نقد و انتقاد را ببندیم درِ فساد و رانت باز می شود.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه؛ علی مصطفی زاده در اولین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر در سال ۱۴۰۲ که در سالن جلسات ساختمان شورای اسلامی شهر برگزار شد با تبریک سال جدید و قبولی طاعات و عبادات گفت: به نظر بنده مجموعه مدیریت شهری ارومیه (شورای شهر و شهرداری) در سال گذشته مرحله عبور از بحران مالی، اداری و ... طی کرده و توانسته است آنرا پشت سر بگذارد.

وی ادامه داد: بزرگترین افت مجموعه های مشورتی همانند شوراهای اسلامی شهر  وجود حاشیه در این مجمع هاست چرا که هم باعث دوری از مسئولیت های ذاتی و هم سبب ناکارآمدی می گردد.

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه علیرغم خیل گسترده تخریب ها، تهمت ها و شانتاژها علیه اعضای شورای شهر ارومیه که مبدا بسیاری از آنها نیز مشخص است، شورای شهر ارومیه با افتخار از هیچ شخصی و... شکایت نکرده است چون یکی از شعارهای این شورا دعوت به نقد و انتقاد بوده و هست چرا که معتقدیم اگر درِ نقد و انتقاد را ببندیم درِ فساد و رانت باز می شود.

رئیس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و  حمل و نقل شهری شورای شهر ارومیه تاکید کرد: تمام تلاش و همت خودمان را برای تحقق شعار "ارومیه  ۱۴۰۲؛ کارگاه عمران و سازندگی" در سال جدید  بکار خواهیم بست و امیدواریم با همراهی و هماهنگی اعضای شورای شهر و شهردار ارومیه بتوانیم شهر ارومیه را تبدیل به کارگاه پروژه های عمرانی کنیم و با قانون گذاری و نظارت شورای شهر و عملکرد قابل قبول شهرداری در این سال بتوانیم خدمات بهتری را به شهروندان ارائه دهیم، چرا که معتقدیم شان مردم ارومیه بسیار بالاتر از این برنامه هاست.

تعداد نمایش ها (13)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان