:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: اسماعیل بهار/ﺳﻪشنبه, 01 اسفند,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

 صراحتا می گویم که حال شهر از لحاظ تنفس ، سرانه فضای سبز و منظر شهری اصلا خوب نیست

 به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، #حسین_پناهی در دویست و چهل و هفتمین جلسه صحن شورا که به صورت فوق العاده و در راستای بررسی بودجه سازمانهای شهرداری برگزار می شد ، ضمن انتقاد از وضعیت موجود فضای سبز شهری ارومیه خاطر نشان کرد: صراحتا می گویم که حال شهر از لحاظ تنفس ، سرانه فضای سبز ، منظر شهری ، نگهداری پارک ها و بوستان ها اصلا خوب نیست.

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه انگار تصمیم بر آن است که چهره شهر ارومیه زشت دیده شود اذعان داشت: شهر ارومیه نیاز به آرایش و پیرایش اساسی در آستانه سال جدید دارد .

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آرایش و پیرایش شهر قانون دارد ، و سالهاست اجرای آن را می خواهیم اما اجرا نمی شود.

حسین پناهی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه برای درمان و جراحی فضای سبز شهری حتما باید به قانون هوای پاک ارجاع نمود افزود ؛ بیش از ۲۷۰ هزار متر مربع عملیات رنگ آمیزی در سطح شهر ارومیه انجام شده است اما از نگاه یک شهروند و توریست این عملیات دیده نمی شود و فردا نیز در زمان انتخابات با توجه به حجم تبلیغات شهری اصلا دیده نخواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه یادآور شد: شهر از لحاظ سمعی و بصری دچار ترافیک شده است و باید مدیریت و با یک کار کارشناسی تدابیر لازم اندیشیده شود.

حسین پناهی در ادامه سخنانش اذعان داشت: پل های شهر از لحاظ منظر شهری و زیباسازی و اجرای طراحی ها ، المان ها و ... در وضعیت خوبی نیستند اما از لحاظ عمرانی در وضعیت خوبی قرار دارند.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: پارک های شهر از لحاظ روشنایی ، ایمنی ، آب نما ، منظر و زیبایی و آبیاری در وضعیت به سر نمی برند.

حسین پناهی خطاب به مدیرعامل سازمان سیما ، منظر و فضای سبزشهری شهرداری گفت:  اجرای رفوژها در سطح شهر به جای زیبایی بخشی به منظر شهری ، منظری زشت را به شهر بخشیده است و لذا رفوژهای نیمه تمام باید به اتمام برسد.

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش اظهار داشت: حفظ و نگهداری پارک ها و منظر شهری وظیفه ذاتی سازمان سیما و منظر شهری شهرداری است و پارک جنگلی و کمربند سبز شهر بهترین فرصت برای ایجاد منظر شهری و توسعه سرانه فضای سبز شهری است.

حسین پناهی با اشاره به اینکه نهالستان های شهرداری بهترین منبع درآمدهای پایدار می تواند باشد ادامه داد و گفت: ورودی و خروجی شهر با توجه به فرا رسیدن عید نوروز ۱۴۰۳ پاکسازی و ساماندهی شود.
 

تعداد نمایش ها (53)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان